معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

‍ اهداء تجهیزات پزشکی به شبکه نوپای هلیلان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برخی تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان نوپای شهرستان هلیلان اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عباس قیصوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان هلیلان به دلیل نوپا بودن و محرومیت و نداشتن بیمارستان، نیازمند توجه بیشتری است که این تجهیزات پزشکی از طرف معاونت درمان دانشگاه به این شهرستان اهداء گردیده است.

او اظهار کرد: این تجهیزات پزشکی اهدایی شامل الکتروشوک به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان، الکتروکاردیوگراف به ارزش ۲۰ میلیون تومان، تخت سه شکن با تمام متعلقات به ارزش ۲۰ میلیون تومان، مانیتور علائم حیاتی ۲عدد هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون تومان و جمعاً ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیون تومان می‌باشد.

همچنین فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان نیز ضمن تقدیر و تشکر از توجه و عنایت کریمیان رییس دانشگاه و قیصوری معاون درمان عنوان کرد: شهرستان هلیلان به واسطه نوپا بودن نیازمند عنایت ویژه مسئولان دانشگاه می‌باشد که خوشبختانه این امر محقق گردیده و اهداء این تجهیزات پزشکی به شهرستان هلیلان، تنها بخش کوچکی از عنایت و توجه ویژه جناب آقای دکتر کریمیان ریاست محترم دانشگاه و جناب آقای دکتر قیصوری معاون محترم درمان و سایر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.

کریمی یادآورشد: قطعاً مردم شریف شهرستان هلیلان قدردان و قدرشناس این عنایت و توجه ویژه ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم درمان شامل اهداء تجهیزات پزشکی حیاتی و مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواهند بود.

گفتنی است که این تجهیزات پزشکی یادشده روز گذشته از سوی قیصوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام به شبکه بهداشت و درمان تازه تاسیس شهرستان هلیلان به واسطه دوری از مرکز، محرومیت و عدم وجود بیمارستان در این منطقه، اهداء گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.