ظاهر شدن نام ترامپ با جستجوی کلمه «نژادپرست» در توئیتر

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با جستجوی کلمه «نژادپرست» در توئیتر، نام رئیس‌جمهور آمریکا ظاهر می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، به محض جستجوی کلمه «نژادپرست» به زبان انگلیسی در توئیتر، نام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ظاهر می‌شود.

سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد چنانچه یک حساب کاربری مرتب با برخی اصطلاحات خاص مرتبط باشد، این اصطلاحات می‌توانند در مجموع در توصیه‌ها از طریق الگوریتم ظاهر شوند.

در عین حال، توئیتر برای اولین بار در ۲۶ مه در توئیتی از رئیس جمهور آمریکا، او را به عنوان دروغگو معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۰:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
جنایتکار هم بهش اضافه کنند خوبه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ترامپ: برای بازدید به پناهگاه کاخ سفید رفتم و نه ترس از معترضان!!! .
ترامپ تروریست جنایتکار دروغگو چرا قبل از این قیام و انقلاب مردمی ضد نژادپرستی و ضد بی عدالتیها و تبعیضهای مختلف اجتماعی در آمریکا شروع بشه نرفته بودی از پناهگاه کاخ سفید بازدید کنی ؟!!! شماره معکوس نابودی تو و دارو دسته سفاک نژادپرستت و همپیمانانت شروع شده و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل السافلین انداخته خواهید شد به زودی زود پیروزی قیام انقلاب کنندگان مردم رنگین پوستان و مستضعفین و ستم کشیدگان و محرومان بینوایان فقیران تهی دستان بیچارگان درماندگان نزدیک است و بدانید که این قیام و انقلاب نه متعلق به دمکراتهاست و نه متعلق به دیگر جناهای سیاسی آمریکاییهاست متعلق به مردم مومنین مستضعفین آزاده اندیشان عادل عدالت خواه آمریکاست که صدها ساله ظلم و ستم فراعنه برده داران نژادپرستان ظالم و ستمگر را تحمل کرده اند متعلق به مومنین مستضعفین و آزاده اندیشان خردمندان عادل سر تا سر جهان است . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار