پلوسی هم به جمع معترضان آمریکایی پیوست+ عکس

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ در جمع تظاهرکنندگان در واشنگتن حاضر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با حضور در جمع شماری از معترضان به قتل جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی در برابر ساختمان کنگره در واشنگتن، با دست زدن برای آنها، همبستگی خود را با تظاهرکنندگان اعلام کرد.

نانسی پلوسی هم به جمع معترضان آمریکایی پیوست+ عکس

پلوسی که یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است پیش از این گفته بود ترامپ به جای متحد کردن کشور، در حال آتش‌افروزی در اعتراضات داخلی است.

اظهارات ترامپ در روزهای اخیر با انتقادات بسیاری همراه شده و بسیاری او را به تهییج خشونت علیه معترضان و تهدید آنها متهم می‌کنند. 

پلیس شهر مینیاپولیس هفته گذشته جورج فلوید، شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند. طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند نفس بکشد و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی‌دفاع می‌شود.

با گذشت چند روز از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، ایالت‌های مختلف این کشور صحنه تظاهرات به رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سردمداران آمریکا از دموکرات و جمهوریخواه همه سر و ته یه کرباسند. این وسط دموکراتها دنبال ماهیگیری و کسب رای برای بایدن بقول خودش با افتخار صهیونیستند. مردم آمریکا اگه عقل درست و حسابی داشته باشند دیگه فریب این جنایتکارا رو نمیخورند. تنها راه آزادی دنیا از شر آمریکا نابودی کلیت رژیم صهیونی آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ترامپ: برای بازدید به پناهگاه کاخ سفید رفتم و نه ترس از معترضان!!! .
ترامپ تروریست جنایتکار دروغگو چرا قبل از این قیام و انقلاب مردمی ضد نژادپرستی و ضد بی عدالتیها و تبعیضهای مختلف اجتماعی در آمریکا شروع بشه نرفته بودی از پناهگاه کاخ سفید بازدید کنی ؟!!! شماره معکوس نابودی تو و دارو دسته سفاک نژادپرستت و همپیمانانت شروع شده و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل السافلین انداخته خواهید شد به زودی زود پیروزی قیام انقلاب کنندگان مردم رنگین پوستان و مستضعفین و ستم کشیدگان و محرومان بینوایان فقیران تهی دستان بیچارگان درماندگان نزدیک است فقط باید متحد و یکپارچه و هماهنگ و شجاعانه و ایثارگرانه و شبانه روزی پایمردی کنید و از دیکتاتورها فراعنه برده داران مستکبرین نژادپرستان نهراسید و نترسید و ایستادگی کنید تا پیروزی نهایی مداومت داشته باشد و بدانید که این قیام و انقلاب نه متعلق به دمکراتهاست و نه متعلق به دیگر جناهای سیاسی آمریکاییهاست متعلق به مردم مومنین مستضعفین آزاده اندیشان عادل عدالت خواه ستم کشیدگان مظلومان آمریکاست که صدها ساله ظلم و ستم فراعنه برده داران نژادپرستان ظالم و ستمگر را تحمل کرده اند متعلق به مومنین ستم کشیدگان مستضعفین مظلومان و آزاده اندیشان خردمندان عدالت خواهان عادل متحد و یکپارچه سر تا سر جهان است . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار