هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

افتتاح خط پروازی رشت_بندرعباس

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری یک مسیر پروازی جدید بین رشت_بندرعباس و انجام اولین پرواز در این مسیر در روز یکشنبه پیش‌رو (١٨ خرداد) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری یک مسیر پروازی جدید بین رشت_ بندرعباس و انجام اولین پرواز در این مسیر در روز یکشنبه پیش‌رو (١٨ خرداد) خبر داد.

این پرواز در راستای گسترش شبکه پروازی بین استانی هما انجام می‌شود.

پرواز رشت به بندرعباس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود. پرواز روزهای یکشنبه این مسیر با پرواز شماره ۳۰۲ در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه سردار جنگل رشت پرواز و در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس می‌شود.


 بیشتر بخوانید: بدهی ایرلاین‌ها به مسافران بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است


پرواز برگشت با شماره ۳۰۳ در همان روز در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه فرودگاه بندرعباس را به مقصد فرودگاه رشت ترک و در ساعت ۲۱ و ۳۵ در فرودگاه رشت به زمین می‌نشیند. پرواز روزهای چهارشنبه نیز در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه رشت به مقصد فرودگاه بندرعباس پرواز می‌کند.

پرواز بازگشت این مسیر در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۹ از فرودگاه بندرعباس به مقصد فرودگاه انجام رشت می‌شود. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه سردار جنگل رشت به فرودگاه‌های ساری، گرگان، آبادان، اهواز، بیرجند، اصفهان، رشت و یزد پرواز می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۹:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
از فرودگاه رشت به رشت هم پرواز دارن؟
یعنی یه چرخ میزنن و میشینن؟
اون وقت به تهران پرواز ندارن؟
آخرین اخبار