گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال "ب" بعد از جام ملت‌ها مشخص می‌شود؟

طبق شنیده‌ها گویا مسئولان کمیته فوتسال تصمیم گرفتند سرمربیگری تیم ملی فوتسال "ب" را بعد از جام ملت‌های آسیا و قبل از آغاز جام جهانی انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه، پیش کمیته فنی فوتسال از تشکیل تیم ملی جدیدی به نام تیم "ب" خبر داد که قرار است در سال‌های بعد جایگزین بازیکنانی شوند که از نظر سنی بالا رفته اند. همین موضوع باعث شد بین سرمربی تیم ملی بزرگسالان با یکی از اعضای کمیته فنی فوتسال درگیری‌هایی به وجود بیاد که در نهایت ختم به خیر شد. به گفته یکی از اعضای کمیته فنی فوتسال، سرمربی تیم ملی بزرگسالان اصلا به جوانان توجه نمی‌کند و به همین خاطر تصمیم گرفته شد تیم ملی جدیدی تشکیل به نام تیم ملی "ب" که زیر نظر سرمربی مستقلی قرار است کار کند تشکیل شود که همین موضوع با واکنش سرمربی تیم ملی مواجه شد.

نهایتا در جلسه‌ای که بین سرمربی تیم ملی بزرگسالان با اعضای کمیته فنی صورت گرفت تصمیم بر آن شد که تشکیل تیم ملی "ب" به بعد از مسابقات جام جهانی موکول شود که با موافقت هر ۲ طرف صورت پذیرفت.

تشکیل تیم ملی فوتسال ابتدا قرار بود بعد از مسابقات جام جهانی انتخاب شود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد فیفا این مسابقات را یک سال به تعویق انداخته و شهریور ماه ۱۴۰۰ این مسابقات را برگزار کند. همین موضوع کاملا به نفع ما شده و مسئولان کمیته فوتسال در این مدت یک سال به خوبی فرصت دارند تا بتوانند هم سرمربی تیم ملی "ب" را انتخاب کنند و هم بتوانند بازیکنان موثری را برای فوتسال کشورمان بسازند تا این بازیکنان جوان و با استعداد موفق شوند سال بعد در رقابت‌های جام جهانی نقش تاثیرگذاری را در نتایج تیم ملی داشته باشند.

آن طور که شنیده می‌شود کمیته فوتسال بحث انتخاب سرمربی تیم ملی "ب" را به بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا موکول و کرده و احتمال آن وجود دارد که سرمربی تیم ملی بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شود.

طبق شنیده ها در صورت تشکیل تیم ملی "ب"، این تیم در سال بعد در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار