اقامه نمازجمعه پس از ۳ ماه در ۱۰ مصلای مازندران

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ۱۶ خرداد ماه پس از ۳ ماه در ۱۰ شهر مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعلام وضعیت سفید در برخی نقاط استان، نماز جمعه امروز ۱۶ خرداد در شهر‌های چالوس، هچیرود، کلاردشت، مرزن آباد، نور، ایزدشهر، چمستان، شهرستان‌های سیمرغ، شیرگاه و سورک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه شد.

سیلی دردناک ایران به آمریکا

حجت السلام غفاری امام جمعه کلاردشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تهدید‌های دشمنان بخصوص آمریکا اشاره کرد وگفت: ورود ۵ کشتی حامل مواد نفتی ایران به ونزولا با پرچم جمهوری اسلامی نشان پیروزی جبهه مقاومت و شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

او افزود:این اقدام افتخارآمیز، به مثابه سیلی دردناکی، دولت مستکبر و تروریست آمریکا را تحقیر کرد.

صدور غرور ایرانی به آن سوی مرز‌ها

حجت الاسلام محمدنسب امام جمعه سورک نیز با اشاره به اعزام نفتکش‌های ایرانی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشور ونزوئلا گفت: نفت کش‌های ایرانی فقط بنزین به آن سوی مرز‌ها و بیخ گوش آمریکا صادر نکردند، بلکه عزت و غرور ایران را صادر کردند.

او افزود: این اقدام ایران تیری بر تابوت قدرت پوشالی آمریکا و جهان استکبار بود.

رفع مشکلات معیشتی دغدغه نمایندگان

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شیرگاه با تبریک آغاز کار مجلس یازدهم گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار محروم و کم درآمد یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم  باید بیشتر مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

او افزود: ملت انقلابی ایران چراغ سبز به آمریکا را از مجلس پذیرا نخواهند بود.

چاره‌ای برای گرانی افسارگریخته

حجت الاسلام عسگری امام جمعه موقت چالوس نیز با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همدلی در پی گره گشایی از مشکلات مردم باید باشند، گفت: نظارت، پیگیری و رفع مشکل گرانی در بازار افسار گسیخته مسکن و قیمت کالا‌ها از جمله موضوعاتی است که با پیگیری منتخبان مردم در مجلس رفع خواهد شد.

او مردم را به رعایت بیشتر موارد و نکات بهداشتی توصیه کرد و از مردم خواست برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره مبتلایان ، فاصله اجتماعی را بیشتر از قبل رعایت کنند.

لزوم همفکری برای حل مشکلات

حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بر لزوم همفکری و ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و افزود: انتقاد صرف به کار‌های انجام شده یا نشده در جامعه، راه به جایی نمی‌برد.

او از دانشگاهیان و حوزویان خواست در ارائه‌ی راهکار برای حل مشکلات، جامعه و مسئولان اجرایی را یاری کنند.

انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.