پنج هزار و ۷۴۱ بسته معیشتی بین خانوار‌های نیازمند در شهرستان‌های کردستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، گلاویژ فتاحی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت : این خانوار‌های نیازمند به کمک سازمان‌های مردم نهاد شناسایی و اقلام خوراکی از جمله برنج، روغن، مرغ و حبوبات بین آن‌ها توزیع شد و این کمک‌ها باز هم ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه با شیوع کرونا در اوایل اسفند پارسال، سمن‌ها فعالیت‌های عملیاتی خود را تعطیل کردند، افزود: این نهاد‌ها براساس شرایط موجود، به سمت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مردم در بحث پیشگیری از ابتلا به کرونا، با تولید محتوا در فضای مجازی و توزیع بروشور بین مردم، گام برداشتند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان به فعالیت ۵۶ سازمان مردم نهاد در استان اشاره کرد و یادآور شد: از زمان شیوع کرونا در استان، سمن‌ها به تولید و توزیع ماسک، گان و لباس بیمارستانی و توزیع مواد ضدعفونی کننده بین خانوار‌های نیازمند در شهر‌ها و روستا‌ها اقدام کرده‌اند.

فتاحی اثرات روحی، روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور را مهم دانست و تاکید کرد: ۶ مرکز مشاوره حوزه جوانان در استان روزانه به صورت تلفنی و غیرحضوری آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم و آسیب‌دیدگان از کرونا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.