مصدومیت رئیس محیط زیست سروستان/بالگرد هلال احمر فارس به پرواز درآمد

رئیس فوریت های پزشکی فارس از مصدومیت رئیس محیط زیست سروستان خبر داد و گفت: گفت: وی مورد اصابت تیر ساچمه‌ای قرار گرفته و بلافاصله توسط بالگرد هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ساعت ۱۷:۴۰ با اعلام حادثه‌ای مبنی بر تیرخوردگی رئیس محیط زیست سروستان در منطقه کوهنجان بلافاصله امدادگران اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه مصدوم از ناحیه هردو دست، هردو ران، قسمتی از لگن و پایین سمت چپ شکم مود اصابت ساچمه قرار گرفته بود، افزود: مصدوم توسط بالگرد هلال احمر به شیراز و سپس توسط آمبولانس اورژانس در ساعت  ۲۱:۴۹ به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

مرادیان ادامه داد: مصدوم در حال گشت زنی در کوهستان بودند که به گفته ایشان مورد اصابت تیر ساچمه‌ای از فاصله حدودا ١٠-١٥متری قرار گرفتند.

رئیس اورژانس فارس گفت: در حال حاضر وضعیت عمومی رئیس محیط زیست سروستان مطلوب گزارش شده است و  مصدوم تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

مصدومیت رئیس محیط زیست سروستان/بالگرد هلال احمر فارس به پرواز درآمد

ظهرابی مدیر کل محیط زیست استان فارس نیز گفت: با هماهنگی انجام شده با سردار فرماندهی نیروی انتطامی استان از همان لحظات اولیه عملیات شناسایی متخلف فراری آغاز شده که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۵ زخمی در ۳ سانحه رانندگی در محور‌های فارس

رئیس اورژانس در ادامه با اشاره به تصادف موتورسیکلت و تراکتور در ساعت ۲۰:۰۵ امشب در محور قیروکارزین-جهرم (سرچشمه) ۵ نفر مصدوم شدند که  توسط  ۲ دستگاه آمبولانس  به بیمارستان انتقال یافتند.

مرادیان همچنین، تصریح کرد: در ساعت ۲۰ امشب  بر اثر واژگونی پراید در محور شیراز-آباده (قبل از کارخانه سیمان) ۵ تن مصدوم  شدند که ۳ مصدوم  به بیمارستان آباده انتقال یافتند و ۲ مصدوم عدم همکاری و مانع انتقال به مرکز درمانی شدند.

او در ادامه به حادثه دیگری که در شهرستان بیضا (روستای ممو بسمت تنگ تیزآب) رخ داد اشاره کرد و گفت:  در این سانحه رانندگی که به دلیل واژگونی پراید رخ داد ۵ نفر زخمی شدند که مصدومان به بیمارستان (رجایی-نمازی و بیضا) توسط ۳ دستگاه آمبولانس اعزام شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار