والدین دانش آموزان نگران وضعیت حوزه های امتحانی نباشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت: حوزه های برگزاری امتحان نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی آماده حضور دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت:حوزه های برگزاری امتحان نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی آماده حضور دانش آموزان هستند.

علی الماسی فرد  ضمن بازدید از حوزه های برگزاری امتحان نهایی این شهرستان اظهار داشت: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود، حوزه های امتحانی با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی آماده برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان عزیز شهرستان هرسین هستند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه تمامی ضوابط بهداشتی قبل از ورود، حین برگزاری آزمون و نیز خروج دانش آموزان از حوزه های امتحانی رعایت خواهد شد، افزود: والدین و دانش آموزان گرامی نگران وضعیت حوزه های امتحانی نباشد؛ اما جهت حضور در حوزه های برگزاری امتحان، ماسک و در صورت امکان دستکش همراه داشته باشند تا علاوه بر کمک به حفظ سلامت خود و دیگران به تسریع انجام فرایند آزمون نیز کمک کنند.

 الماسی فرد بیان کرد: هر صندلی با صندلی بعدی و کناری خود مطابق استاندارد ها فاصله گذاری اجتماعی شده و قبل از ورود دانش آموزان نیز وضعیت آنها از لحاظ رعایت ضوابط بهداشتی چک خواهد شد؛ همچنین قبل و بعد از برگزاری هر آزمون ضدعفونی نیز انجام خواهد گرفت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.