آخرین اثر زنده یاد سوسن طاقدیس منتشر شد

کتاب «خدایا... خدایا!» تازه‌ترین و آخرین اثر مرحوم سوسن طاقدیس منتشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «خدایا... خدایا!» تازه‌ترین و آخرین اثر تألیفی منتشر شده از مرحوم سوسن طاقدیس نویسنده فقید ادبیات کودک و نوجوان است که در اردیبهشت‌ماه سال جاری دار فانی را وداع گفت.

مرحوم طاقدیس که در سرایش شعر و نیز داستان‌نویسی برای کودکان در زمره نویسندگان با سابقه به شمار می‌رفت، در این کتاب مضمونی زیبا و نیایش‌گونه برای مخاطبان خود انتخاب کرده است و از زبان آنها و در قالب دعا با پروردگار سخن گفته است.

این کتاب شامل ده نیایش است که در آن کودکان با زبان و اندیشه و در دنیای خود، با پروردگار از خواسته‌ها و نیازهایشان از دریچه ذهن خویش سخن گفته‌اند.

کتاب «خدایا... خدایا!» شکلی تازه و نو از خداشناسی را برای کودکان رقم می‌زند. از سویی دیگر تمرینی است برای نویسندگی مخاطبان دبستانی تا با سبک نوشتاری نیایش و راه آن آشنا شوند.

این کتاب در سه مجلد در دست تولید قرار دارد که برای گروه‌های سنی هشت تا ده سال قابل استفاده خواهد بود.

آنچه طاقدیس در این کتاب رقم زده است، آموختن مضامینی عالی و روحانی و نیز اجتماعی به مخاطبان خود در قالب نیایش و شعر است. او سعی کرده با این ابزار آنها را با برخی از مهمترین و عالی‌ترین مضامین که در زندگی فردی و اجتماعی خود با آن سروکار دارند، آشنا کند و از این منظر در کنار پاسخ‌هایی که به سوالات آنها درباره این موضوعات ارائه می‌کند، مفاهیمی تازه را برای آنها ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار