هشدار! کرونا نمرده است/عرضه قلیان را گزارش کنید

معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: البرزی‌ها همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند.

افسون تیزویر، معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که شهروندان همچنان دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند، گفت: گوش بعضی ها نسبت به توصیه های ما سنگین شده اما تمام توصیه های ما از سر دلسوزی و نگرانی برای همشهریان است.

او افزود: وضعیت شیوع کرونا همچنان در البرز پایدار و این مهم با رعایت همشهریان و تلاش کادر درمانی استان محقق شده است اما اگر دستور العمل های بهداشتی رعایت نشود البرز نیز به وضعیت قرمز قدم می گذارد.

معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز و از حضور در اجتماعات خودداری کنند همچنین شستن مداوم دست ها و استفاده از ماسک و دستکش را جدی بگیرند.

تیزویر با بیان این که کلیه اصناف مشغول فعالیت با دستور وزارت بهداشت و نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی شده اند، افزود: عرضه قلیان همچنان ممنوع است و شهروندان عرضه آن در قهوه خانه ها را از طریق سامانه ۱۹۰ به ما گزارش دهند تا پلمب واحد صنفی متخلف در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.