کشف بیش از ۹ کیلو مواد مخدر صنعتی در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از کشف ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه خودروی سواری سمند حامل مواد مخدر قصد حمل مواد به یکی از شهرستان های جنوبی را دارد بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان قرار گرفت.
 
او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و استان در عملیات پلیسی مشترک ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور گچساران - شیراز به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
او بیان کرد: با ادامه تعقیب پلیس سرنشینان خودروی حامل مواد که سه نفر بودند خودروی حامل مواد مخدر را به آتش کشیدند که بلافاصله ماموران با استفاده از کپسول اطفاء حریق موفق شدند آتش را خاموش کنند.

موسوی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه را که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران افزود: دو نفر از متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و یک نفر نیز متواری است که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.