رفع مشکل آب شیرین کن جزیره هرمز تا فردا

مدیر اداره آب و فاضلاب جزیره هرمز گفت: مشکل کاهش فشار آب این جزیره تا فردا برطرف می‌شود.

شبیر حری هرمزی مدیر اداره آب و فاضلاب جزیره هرمز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت:  دلیل قطعی و کم شدن فشار آب مشترکین جزیره هرمز خرابی یکی از پکیج‌های آب شیرین کن بود که این مشکل تا فردا برطرف می‌شود.

حری بااشاره به آغاز تعمیر یکی از پکیج‌های آب شیرین کن هرمز افزود:تعمیر این پکیج از صبح امروز آغاز شده است و پیش بینی می‌شودتا فردا به پایان برسد.

او گفت: ظرفیت تولید آب شیرین کن جزیره هرمز دو هزار مترمکعب است که این آب شیرین کن به دلیل فرسودگی کاهش ظرفیت تولید دارد و اکنون روزانه حدود هزار و ۴۰۰ متر مکعب آب تولید می‌کند.

مدیر اداره آب و فاضلاب جزیره هرمز گفت: جزیره هرمز با بیش از ۷ هزار نفر جمعیت حدود دو هزار مشترک آب دارد و مصرف سرانه دراین جزیره دو هزار مترمکعب درروز است که آب شیرین کن هرمز به دلیل فرسودگی جوابگوی نیاز مشترکان نیست.

حری افزود: تا پایان هفته یک پمپ جدید بر روی آب شیرین کن این جزیره نصب می‌شود که پیش بینی می‌شود با نصب آن بخشی از مشکل کمبود آب مشترکان بر طرف شود.

او با اشاره به تلاش برای رفع هر چه زودتر مشکل آب آشامیدنی این جزیره گفت: علت اختلال در آب رسانی به مشترکان طی روزهای اخیرفرسودگی و خرابی  یکی از قطعات آب شیرین کن این جزیره بود که بابت این موضوع از مشترکان عذر خواهی می کنیم .

آب شیرین کن جزیره هرمز سال ۱۳۸۸ نصب شده است و دارای سه پکیج است.

از روز سه شنبه هفته گذشته به دلیل خرابی یکی از پکیج‌های آب شیرین کن در آب رسانی به مشترکان هرمز اختلال ایجاد شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار