قهرمانان کشتی به دنبال احداث آموزشگاه در روستا‌های مرزی

با تلاش قهرمانان کشتی قرار است سه آموزشگاه تک کلاسه در روستا‌های مرزی استان خراسان رضوی احداث شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به همت قهرمانان کشتی و با پیگیری موسسه خیریه سه آموزشگاه تک کلاسه در روستا‌های سیاخوله، شهرک محمد حاجی و عباس آباد استان خراسان رضوی احداث خواهد شد.

کمیل قاسمی قهرمان المپیک و جهان در رشته کشتی آزاد به همراه امیر توکلیان نایب قهرمان جهان، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و مربی سابق تیم ملی در چند روز گذشته ضمن بازدید از روستای صعب العبور عباس آباد ضمن کمک به محرومان این منطقه در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم این روستای مرزی که در نزدیکی مرز کشور‌های افغانستان و ترکمنستان است، قرار گرفتند.

کمیل قاسمی عنوان دار المپیک و جهان در این زمینه گفت: حدود دو ساعت طول کشید تا از شهر صالح‌آباد استان خراسان رضوی به روستای صعب‌العبور عباس‌آباد رسیدیم و متاسفانه دانش‌آموزان این روستا در کانکس تحصیل می‌کنند و ان‌شاالله با احداث آموزشگاه یک‌کلاسه در این روستا، مشکل فضای آموزشی این دانش‌آموزان و دو روستای دیگر حل شود.

گفتنی است چندی پیش نیز کلنگ احداث مدرسهٔ دوره متوسطه اول روستای مولا آباد کشاری از توابع بخش مرکزی استان سیستان و بلوچستان با حضور سلیم کدخدا فرماندار شهرستان، مدیر و معاون پشتیبانی آموزش و پروش راسک، رسول خادم به عنوان نماینده موسسه خیریه و همراهی تعدادی از قهرمانان ورزشی کشور همچون حسن رحیمی قهرمان کشتی جهان و عنوان‌دار المپیک، میثم نصیری قهرمان کشتی آسیا، اکرم خدابنده نایب قهرمان تکواندو بازی‌های آسیایی به زمین زده شد.

بخشی از هزینه احداث این فضای آموزشی با زیر بنای ۱۳۲ متر با ۳ کلاس درس برای ۶٠ نفر دانش‌آموز از سوی «علی کریمی» بازیکن سابق تیم ملی، باشگاه پرسپولیس وچهره نامدار فوتبال ایران تقبل شده و محوطه سازی و احداث دیوار آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت درمانی قهرمان سابق آسیا/ امیدواری برای بهبودی «محسن قاسمی» که زندگی نباتی دارد

شریف شریف اف: مسابقات المپیک غیر قابل پیش بینی است/ مدعیان بسیاری در وزن ۹۷ کیلوگرم وجود دارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار