قرار گیری استان کرمانشاه در وضعیت "هشدار" کرونا

مدیرگروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به قرار گیری استان کرمانشاه در وضعیت "هشدار" کرونا گفت : متاسفانه سیر صعودی مبتلایان کرونا همچنان ادامه دارد و وضعیت روز به روز بدتر می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاه آبادی مدیر گروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : اگر مردم بصورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، قرمز شدن وضعیت استان کرمانشاه در بحث کرونا چیز دور از ذهنی نخواهد بود.

او با اشاره به بی خیالی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعیگفت :متاسفانه بسیاری مردم مسائل اقتصادی را مهمتر از سلامت می‌دانند و بی‌توجه به کرونا آزادانه در جامعه تردد می‌کنند.

او افزود: متاسفانه مشکل دیگر بسیاری مردم این است که تصور می‌کنند "مرگ برای همسایه" است و همین امر موجب شده بی خیال کرونا و خطراتش به امور روزمره زندگی خود بپردازند.

شاه آبادی افزود: مردم باید بدانند خطر ویروس کرونا جدی است و قطعا بیمار بدحال کرونایی نمی‌تواند جلو چشم آن‌ها بیاید که ببینند و عبرت بگیرند و اگر می‌شد سری به بخش‌های ICU بیمارستان‌های بیماران کرونایی بزنند قطعا وضعیت فرق می‌کرد و بیشتر رعایت موارد بهداشتی را داشتند.

این مسئول گفت: مردم باید بدانند تا زمان قطع کامل زنجیره کرونا، میزبان این مهمان ناخوانده هستیم و اصلا نباید تصور کنند در فصل گرما قدرت کرونا کم شده یا این ویروس ضعیف شده و باید همچنان با جدیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار