دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بروجرد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری فردی که تحت عنوان سرمایه گذار و انبوه ساز مسکن بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان بروجرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی شکایت شخصی به پلیس آگاهی شهرستان "بروجرد" مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان سرمایه گذار و انبوه ساز مسکن، مبلغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است؛ با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس مشخص فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالی مبنی بر انبوه سازی مسکن، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از ۶ نفر متقاضی دریافت کرده است که سرمایه گذاران پس از گذشت مدتی متوجه شدند هیچ اقدامی در راستای تحویل سود حاصل از سرمایه گذاری صورت نگرفته و فرد کلاهبردار وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهارداشت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را در مخفیگاهش در شهرستان بروجرد دستگیرکنند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار