پانادیچ: ایران تیم عالی دارد و می‌تواند به جام جهانی برسد/ نمی‌خواهم با پرسپولیس توافق کنم

مربی کروات سابق پرسپولیس درباره احتمال حضور ایران در جام جهانی و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور پانادیچ، مربی کروات سابق پرسپولیس درباره حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ یک مربی عالی است و ذهنیت بازیکنان ایرانی را می‌شناسد. ایران تیم عالی دارد و می‌تواند به جام جهانی برسد.

او درباره شانس صعود ایران به جام جهانی بیان کرد: کار صعود ایران به جام جهانی سخت است، اما من معتقد هستم که ایرانی‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند.

پانادیچ درخصوص طلبش از پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌خواهم با پرسپولیس توافق کنم. آن‌ها حق دارند به CAS بروند و اگر بخواهند مشکلی ندارم و می‌توانم صبر کنم.

مربی سابق پرسپولیس در مورد لژیونر شدن بیرانوند و حضور ثابت رادو گفت: رادوشوویچ دروازه‌بان خوبی است و شکی ندارم که او می‌تواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد، اما فکر می‌کنم پرسپولیس به یک دروازه‌بان دیگر احتیاج دارد. همچنین پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان بهترین دروازه بان حال حاضر لیگ است.

پانادیچ در پایان گفت: من چهار سال در ایران زندگی کردم و باید بگویم دلیل اصلی ماندن من در ایران هواداران بودند. آن‌ها لحظات فراموش نشدنی را برای ما به وجود آوردند و بدون آن‌ها هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود. من از ته قلبم به همه آن‌ها سلام می‌کنم و تاکید می‌کنم آن‌ها بهترین هواداران جهان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار