در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

خروج طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی از دستور کار شورا

اعضای شورای شهر به خروج طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس از دستور جلسه رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح الزام شهرداری تهران به استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس در دستور کار دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه هجدهم خرداد ماه برگزار شد قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: از اعضای شورای شهر تهران می‌خواهم به دلیل آماده نبودن طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس از دستور کار جلسه دویست و هجدهم خارج شود.

محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: من نیز از اعضای شورای شهر تهران تقاضا دارم به دلیل آماده نبودن جداول مربوطه طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس از دستور کار خارج شود.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد خروج از دستور طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس با ۳ امضا به هیات رئیسه رسید و پس از آن اعضای شورا با ۱۴ رأی موافق، نظر مثبت خود را یرای خروج طرح استفاده از مطالعات ترافیکی پیش از صدور پروانه ساختمانی برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار