بسته اخبار حوادث ۱۸ خرداد ماه ۹۹؛

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سربزنگاه/ غرق شدگی جوان ۳۳ ساله در زهک

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت 

با هوشیاری مأموران کلانتری شهر سراوان ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در حال سرقت به دام افتادند.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: روز گذشته مأموران پلیس حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های سراوان ۲ مرد جوان را حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت بودند مشاهده کردند.

او  افزود: متهمان با مشاهده خودرو گشت انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل عوامل گشت کلانتری قبل از فرار از محل در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: متهمان که سابقه سرقت و اعتیاد به مواد مخدر دارند در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت دیگر موتور سیکلت اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

جوانی ۳۳ ساله هنگام شنا در رودخانه "هیرمند غرق شد

جوانی ۳۳ ساله هنگام شنا در رودخانه "هیرمند" از توابع شهرستان "زهک" به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.

سرگرد "مهدی غلامی" جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "زهک"گفت: حوالی ساعت ۱۵:۰۰ عصر روز گذشته یک فقره غرق شدگی در محدوده روستای "ملامحمد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

او  افزود: با حضور ماموران پلیس در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد ۳ برادر ۱۷، ۲۲ و ۳۳ ساله برای شنا به داخل رودخانه هیرمند رفته که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا دچار غرق شدگی شدند و ۲ برادر کوچک‌تر با کمک اهالی از مرگ حتمی نجات و برادر ۳۳ ساله قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی جان باخته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زهک بیان کرد: با کمک نیرو‌های امدادی ساعتی پس از اعلام غرق شدگی جسد بی جان مرد جوان از رودخانه خارج و با هماهنگی مقام قضائی به سردخانه منتقل شد.

سرگرد غلامی با ابراز تاسف از این سانحه دلخراش از شهروندان خواست با توجه به شروع فصل تابستان، گرمای هوا از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها، نهر‌ها و رودخانه‌ها که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در برخواهد داشت، بپرهیزند تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ها نشویم.

کشف ۲۲ تن سیمان قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز توقیف یک دستگاه تریلی کشنده با ۲۲ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: عصر روز گذشته مأموران ایست و بازرسی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار به جکیگور" به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار سیمان مشکوک شدند.

او  ادامه داد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۲۲ تن سیمان قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: کارشناسان گمرگ ارزش این محموله قاچاق را ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

برخورد مرگبار موتور سیکلت با کامیون

تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون در شهر زابل، راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در یکی از خیابان‌های زابل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه کامیون کمپرسی که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده است.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: کارشناس پلیس راهور علت وقوع این حادثه سرعت غیرمجاز و بی توجهی به جلوی از سوی راکب موتور سیکلت اعلام کرده است.

او  در پایان با تأکید بر استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان موتورسیکلت، از تمامی رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، در کاهش تلفات جانی مشارکت فعال داشته و همواره به یاد داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخا مقدم" گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت تلفیقی با ادارات صنعت، معدن و تجارت، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان با جدیدت در سطح شهرستان چابهار دنبال می‌شود.

او  افزود: علی رغم اطلاع رسانی‌ها و تذکرات قبلی به واحد‌های صنفی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد ۱۷ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده طی هفته گذشته در این شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهر نیکشهر موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم به فردی سابقه دار مظنون و او را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری بیان داشت: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت منزل و ۴ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح شهرستان نیکشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در پایان تصرح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار