تازه های نشر؛

جدیدترین مجموعه شعرهایی که در انتشارات فصل پنجم منتشر شدند

مجموعه شعر‌هایی با عنوان «الکنانند الا لیلا» اثر برزو گواران، «از طرف» اثر محمد دهدشتی و «حریم خصوصی» اثر فاطمه ترسا به تازگی درانتشارات فصل پنجم منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات فصل پنجم از  جمله انتشاراتی‌های تخصصی در حوزه شعر است که چند سالی است در این زمینه فعالیت می‌کند و در آن «کتاب‌های شاعرانی از جمله امید صباغ نو، محمد سلمانی، محمد علی بهمنی، سید حمیدرضا برقعی، مهدی فرجی  و سعید بیابانکی  منتشر شده است. از جمله کتاب‌هایی که از اسفند ماه ۹۸ تا کنون در این انتشاراتی منتشر شده است،می‌توان به مجموعه شعر «بال پرنده شدنم درد می‌کند» اثر نرگس یادگار اشاره کرد. نرگس یادگار از جمله شاعرانی است که اولین مجموعه شعرش را در این انتشاراتی منتشر کرده است و این کتاب در ۵۰۰ نسخه منتشر شد.

نخستین مجموعه شعر محمد زارع با عنوان «ناچارانه» در ۳۰۰ نسخه و نخستین مجموعه شعر مه زاد رازی با عنوان «نشانی شعر» با تیراژ ۷۰۰ جلد در انتشارات فصل پنجم منتشر شد. دومین مجموعه شعر پیمان طالبی با عنوان «اوایل» از دیگر مجموعه‌های شعر منتشر شده در انتشارات  فصل پنجم  است. این مجموعه شعر با تیراژ ۳۰۰ نسخه در بازار نشر عرضه شد. انتشارات شهرستان ادب  نخستین مجموعه شعر این  شاعر را با عنوان «ناحماسه» چاپ کرد.

مجموعه شعر «ترانه‌های مرد بیچاره» از جمله ترجمه‌های شعر است که در انتشارات فصل پنجم با تیراژ ۳۰۰ نسخه چاپ شد. این کتاب ترجمه اشعار شاعر کردی به نام «جی-هیون یو» است که سمیه آقاجانی ترجمه این اثر را برعهده داشت. کتاب ترجمه دیگری که در انتشارات فصل پنجم منتشر شده کتاب اصغر علی کرمی با عنوان «صندوق سرخ پست» است.

مجموعه شعر‌های «الکنانند الا لیلا» اثر برزو گواران، «از طرف» اثر محمد دهدشتی، «حریم خصوصی» اثر فاطمه ترسا، «ایماژ» اثر شایسته سادات حسینی، «تمرین فراموشی» اثر زیبا پالیزبان، «سیندرلای قرن بیست و یکم» اثر رضا گلستانی، «رو در رو» اثر سعید ایران نژاد، «پیچیده» اثر محمد شیخی و «دوستت دارم» اثر الهه کاشانی نیز از دیگر مجموعه شعر‌های منتشر شده در انتشارات فصل پنجم هستند.

مجموعه شعر «بعضی وقت‌ها» اثر حامد فکریان آرانی، «رابعات» اثر محمد نوروزی، «شور کلمات» اثر افسر فاضلی، «قایق‌های وارونه»، «بی ماه» و بهداشت در دوزخ»  اثر حسین علی اکبری هره دشت، «رد خونی غزالی بربرف» اثر آزاده عبدالله نژاد، «بغضی سفالی» اثر ابوالفضل کرمی، «وقتی خوشبختی پی بهونه بود» اثر هدی شاهپوری و «گزیده شعر مازنداران» با عنوان «عصر پنج شنبه» از مجموعه شعر‌هایی هستند که به تازگی در انتشارات فصل پنجم منتشرشدند.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار