استاندار بوشهر:

رد پای بانک‌ها در توسعه زیرساخت‌های بوشهر دیده نمی‌شود

استاندار بوشهر معتقد است، بانک‌ها نقش چندانی در توسعه زیرساخت‌های استان ندارند و رد پای آن‌ها را در طرح‌های زیرساختی نمی‌توان دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های استان بوشهر گفت: پیچیدگی‌های نظام اداری در بانک‌ها و وجود نظام‌های خودخواسته بانکی، در استان دردسرساز شده و با این روند، روند جهش و رونق تولید با مشکل مواجه می‌شود.

او ادامه داد: موضوع تفویض اختیار به بانک‌های استانی باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود تا مدیران بانکی استان، بتوانند در مورد طرح‌های مهم در استان تصمیم گیری کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: نظام بانکی در استان باید وظیفه خود را در قبال توسعه استان بوشهر ادا کند. سخت گیری و همراهی نکردن برخی بانک‌ها در استان، روند توسعه اقتصادی را دچار مشکل کرده است.

گراوند افزود: زیبنده نیست برخی بانک ها، منابع مالی را در استان جمع آوری کنند و در جای دیگر هزینه کنند، این اقدام، عین بی عدالتی است که در حق استان می‌شود.

او ادامه داد: بانک‌ها نقش چندانی در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی استان ندارند و رد پای بانک‌ها را در توسعه زیرساخت‌های استان نمی‌بینیم.

استاندار بوشهر همچنین برنامه‌ریزی مطلوب و کارشناسی و تسریع در روند واگذاری اراضی دولتی به متقاضیان را خواستار شد و  گفت: در همه امور باید تابع قانون باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.