رئیس هیات فوتبال بوشهر:

جمع آوری امضا برای استیضاحم قابل پیش بینی بود

رئیس هیات فوتبال بوشهر گفت:با تحولاتی که رخ داده، قابل پیش بینی بود برخی که از بدنه هیات جدا شده‌اند، به دنبال استیضاحم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که گفته می‌شود اعضای مجمع هیات فوتبال استان بوشهر، در پی عزل و نصب‌های اخیر، نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال نوشته و استیضاح رئیس هیات را خواستار شده‌اند، او امروز در در جمع خبرنگاران گفته است: تغییر و تحولاتی که از ابتدای مسئولیتم در این عرصه آغاز شده‌است، ادامه خواهد یافت.

امیرحسین محتشم افزود: هرچند با تغییر و تحولاتی که رخ داده قابل پیش بینی بود برخی دوستان که از بدنه هیات فوتبال جدا شدند به دنبال جمع‌آوری امضا برای استیضاحم باشند، اما مطابق بند ۱۲ ماده ۲۴ اساسنامه هیات‌ها اعضا مجمع می‎توانند رئیس هیات را استیضاح کنند و می‌پذیرم که در چنین شرایطی باید پاسخگوی عملکرد خود به اعضا باشم.

او با بیان اینکه فوتبال در استان بوشهر با خرد جمعی و به صورت گروهی اداره می‌شود، ادامه داد: فوتبال استان مانند رودخانه است و جریان آن با بیرون رفتن برخی افراد قطع نخواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: برای پاک‌‎سازی فوتبال استان تعهد دارم و براساس این تعهد تا پاک شدن کامل این عرصه این روند با قاطعیت ادامه می‌یابد.

محتشم بیان کرد: مجمع انتخابات هیات فوتبال استان ۲۹ خرداد برگزار می‎شود که در این نشست اعضای هیات رئیسه، نواب رئیس، نمایندگان باشگاه‎ها و هیات فوتبال شهرستان‎ها و مناطق انتخاب خواهند شد.

او افزود: همه برنامه‎های پیش بینی شده برای هیات فوتبال استان بوشهر تلفیقی از اساسنامه‎های فدراسیون فوتبال و این هیات است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر درباره استعفای سرپرست دبیرخانه هیات گفت: دبیر باید شرایطی مانند مدرک کارشناسی، شرایط احراز، پنج سال سابقه کار فوتبالی و نداشتن سوء پیشینه داشته باشد که سرپرست دبیرخانه هیات نیز با توجه به آشنایی با قوانین، تصمیم به استعفا گرفت.

محتشم درباره نماینده استان در لیگ برتر فوتبال بانوان هم توضیح داد: تیم‎داری از سوی هیات  فوتبال، خلاف قوانین و مقررات است و همین موضوع باعث شد تا هیات نتواند از این تیم حمایت کند.

او همچنین در خصوص ارسال پرونده‎هایی مرتبط با اخاذی، دلالی و کلاهبرداری به این هیات، گفت: پرونده‎‌هایی داشته‌ایم که از برخی از افراد اخاذی شده که آن‌ها را به جلو بردیم و حتی به مرحله قضایی کشیده‌است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تاکید کرد: در سه تا چهار موضوع دیگر نیز مستنداتی به ما ارائه شده که بر اساس آن به حساب برخی افراد وجهی واریز شده که پیگیری آن همچنان ادامه دارد.

محتشم در همین حال  بیان کرد: با این شرایط هر کسی که احساس می‎کند حقش در هیات فوتبال استان ضایع شده و یا اینکه غیر قانونی برکنار شده این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند تا دلایل مرتبط با آن را اعلام کنم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.