آغاز فعالیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی از امروز با رعایت ضوابط بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.

آغاز فعالیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی با رعایت پروتکل های بهداشتیزهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: حضور دانشجویان دارای واحد های عملی در دانشگاه انترن، رزیدنت و ترم بالای پرستاری، با توجه به نیاز به حضور آن ها در دانشگاه و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی ونکات بهداشتی از امروز آغاز شد.

این مسئول دانشگاه افزود: هیچ الزامی برای حضور دانشجویانی که درس تئوری  دارند در خوابگاه نیست چون کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود.   

 معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان به اینکه دستورالعمل های بهداشتی در خوابگاهای دانشگاه علوم پزشکی در دوران شیوع کرونا ویروس کووید ۱۹ گفت: فضاهای عمومی در خوابگاه ها آشپزخانه ،اتاق ها،سرویس های بهداشتی هر روز ۲ تا ۳  بار ضد عفونی و گند زدایی می شوند . 

 اصغری بیان کرد: ظرفیت خوابگاه ها کاهش یافته است و به جای ۵ دانشجو در هر اتاق ۲ نفر دانشجو در یک اتاق مستقر می شوند.                                      

معاون دانشگاه با بیان اینکه در سالن های اصلی خوابگاه ها مایع ضد عفونی کننده گذاشته شده است افزود: ۲۰ هزار ماسک به ارزش ۱۶ میلیون تومان برای دانشجویان در خوابگاه خریداری شده است.                                                                   

 او با  اشاره به اینکه ۵۰ درصد خوابگاه ها  فعال است گفت: دانشجویانی که در خوابگاه مستقر هستند  باید در سامانه سلامت هم ثبت نام  کنند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.