یادمان شهدا، میراثی گرانبها برای نسل‌های آینده

بخشدار بستان گفت: یادمان شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند از دوران دفاع مقدس هستند و میراثی گرانبها برای هدیه به نسل‌های آینده محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان گفت: مراسم افتتاح یادمان شهدای بستان امروز، یکشنبه ۱۸ خردادماه در بخش بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

او در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از روحیه جهادی و خیر خواهانه اقبال پیمانکار این پروژه بیان داشت: ساخت یادمان شهدای دفاع مقدس بعنوان گنجینه ارزشمند برای ملت شهید پرور خوزستان است که بعنوان میراثی گرانبها برای نسل‌های آینده به یادگار می‌ماند و باید تلاش کنیم از این میراث که گویای رشادت‌ها و دلاور مردی های ایرانیان در سال‌های جنگ تحمیلی است به خوبی حفاظت کنیم.

یادمان شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند و میراثی گرانبها برای نسل‌های آینده

هاشمی زاده تصریح کرد: همچنین با حضور سردار یوسفی مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حمید سیلاوی سیلاوی فرماندار دشت آزادگان، فرماندهان بسیج، دهیاران و تنی چند از مسئولین شهر بستان، آئین کلنگ زنی احداث ساختمان دانشگاه پیام نور این بخش و همچنین ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) بستان برگزار گردید.

یادمان شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند و میراثی گرانبها برای نسل‌های آینده

بخشدار بستان با اشاره به اهدا زمین به منظور احداث ساختمان دانشگاه پیام نور بستان از سوی برادران حریزات بعنوان خیرین محلی این بخش اظهار داشت: این روحیه تعهد و جهادی، نعمتی بزرگ از سوی خدای مهربان و عنایت و برکت امام عصر (عج) است و در امر عمران و توسعه منطقه دست یاری مردم و مسئولان را می‌فشاریم و از آن‌ها مشارکت و همکاری طلب مب کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.