تائید هزار و ۹۴۵ متقاضی در مرحله اول طرح اقدام مسکن در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هزار و ۹۴۵ متقاضی در مرحله طرح اول طرح ملی اقدام مسکن استان قزوین تأیید شدند و پرونده آن‌ها تکمیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست ستاد اقدام ملی مسکن گفت: در این طرح برای ساخت ۹ هزار و ۴۸۱ واحد مسکونی در استان برنامه‌ریزی شده که از این تعداد در مرحله اول برای هزار و ۹۴۵ نفر اراضی لازم جانمایی شده است.

او افزود: ۶ هزار و ۸۹۷ نفر در مرحله دوم این طرح ثبت نام کرده اند و در مرحله تشکیل پرونده قرار دارند.

مبارک قدم خاطرنشان کرد: از میان اراضی جانمایی شده در مرحله اول، ۴۳۰ واحد در قالب نیرو‌های مسلح و سپاه، ۵۹۲ واحد در قالب بنیاد مسکن، ۱۹۲ واحد در شهرستان بوئین زهرا، ۲۵۴ واحد برای اقشار ویژه در شهرک مهرگان و ۵۰۸ واحد در قالب نوسازی به بانک معرفی شده است.

او با بیان اینکه برای ساخت این واحد‌ها ۲۲ هکتار اراضی آماده سازی شده و با پیمانکار قرارداد نیز منعقد شده است، گفت: از این میان هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای تعاونی مسکن در شهرک مهرگان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: طرح‌های ۶۷۲ واحدی کاریز خاور و ۱۹۲ واحدی عمران ۱۳۰ کارگری نیز از حالت بلاتکلیفی خارج شده و در ذیل اقدام مسکن ملی پیگیری می‌شوند.

۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن در کشور ساخته می‌شود که از این میان سهم استان قزوین ۱۰ هزار واحد مسکونی تعیین شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار