اولین مسابقه مجازی کلاس شهر با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضایی رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اولین مسابقه مجازی کلاس شهر با همکاری آموزش و پرورش به منظور آموزش بهتر و تاثیرگذارتر مفاهیم شهروندی ویژه دانش آموزان کلاس اول برگزار می‌شود.

او اخلاق شهروندی، قانون مداری، مسوولیت پذیری، مشارکت جویی، فرهنگ آپارتمان نشینی، ارتباط موثر، مدیریت خشم و مصرف بهینه انرژی را از موضوعات این مسابقه اعلام کرد و افزود: دانش آموزان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را در قالب نمایش سایه‌ای و عروسکی، قصه گویی، شهروند خبرنگار، داستان نویسی و ساخت کاردستی به تنهایی یا به همراه خانواده تهیه کنند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری مدت زمان هر فیلم را حداکثر ۱۰ دقیقه دانست و ادامه داد: هر اثر باید به صورت افقی و با کیفیت صوت و تصویر مناسب باشد.

او مهلت ارسال آثار را تا ۲۳ خرداد اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اولین مسابقه مجازی کلاس شهر می‌توانند با شماره ۳۴۴۸۴۶۹۶ تماس بگیرند. عمومی کمک می‌کند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.