برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتبال در گرو مجوز فدراسیون فوتبال

دبیر دپارتمان آموزش هیات فوتبال اصفهان گفت: تا مجوز لازم را از فدراسیون فوتبال نگیریم نمی‌توانیم کلاس‌های مربیگریمان را برگزار کنیم.

 فتحی دبیر دپارتمان آموزش هیات فوتبال اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا تا زمانی که اجازه و پروتکل مربوط از طرف فدراسیون فوتبال و هیات پزشکی ورزشی به ما ارایه نشود ما نمیتوانیم این کلاس‌های مربیگری را برگزار کنیم که اتفاقا در نامه ایی که از طرف فدراسیون فوتبال طی امروز و فردا به دست ما می‌رسد اگر اجازه برگزاری کلاس‌ها را به ما بدهند ما با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم کلاس‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

او بیان کرد: مکان برگزاری کلاس درجه C هنوز به صورت قطعی مشخص نیست، ولی احتمالا در ورزشگاه تختی طی ۱۲ روز کلاس برگزار شود.

دبیر دپارتمان آموزش هیات فوتبال اصفهان افزود ظرفیت کلاس ۲۴ نفر می‌باشد و تا به الان نصف ظرفیت کلاس پر شده است که با اطلاع رسانی در کانال هیات فوتبال انجام خواهیم داد بقیه ظرفیت کلاس نیز با توجه به استقبال خوبی که از این کلاس‌ها می‌شود پر خواهد شد.

فتحی گفت با توجه به مشخص شدن تکمیل ظرفیت کلاس از طرف فدراسیون فوتبال یک مدرس از خود استان برای کلاس در نظر گرفته می‌شود که تا به الان مدرس کلاس درجه C این دوره هنوز مشخص نشده و در ادامه از برگزاری کلاس B آسیا نیز همانند کلاس C بعد از اعلام فدراسیون فوتبال خبر داد.

او در ارتباط با تغییر شکل برگزاری و سطوح کلاس‌های مربیگری اعلام کرد: ما روال کلاس هایمان تغییر کرده است. کلاس‌های ما به صورت ۴ سطح A-B-C-D برگزار می‌شود دو کلاس آن آسیا (A و B) و دو کلاس آن ایران (C و D) می‌باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.