تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان بعد از تست کرونا

تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان بعد از انجام تست کرونا در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مازیار ربیعی فرد ، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بعد از انجام تست کرونا تمرینات را آغاز کردیم تا کم کم برای شروع بازی‌ها آماده شویم.

او  با بیان اینکه با توجه به وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ افتاد از وضعیت بدنی و میزان آمادگی بازیکنانم اطلاعی ندارم افزود: قرار است چهارشنبه این هفته یک دیدار دوستانه برگزار کنیم تا بتوانم تا حدی شرایط بدنی بازیکنان را بسنجیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه به وضعیت مالی تیم داماش گیلان هم اشاره کرد و گفت: بی شک مشکلات مالی در مسائل فنی و تاکتیکی تیم تاثیرگذار است به این دلیل که الان جسم و فیزیک بازیکنانم داخل زمین است، ولی روح و ذهنشان اصلا داخل زمین نیست.

 ربیعی فرد،  با بیان اینکه مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مبلغی را به تیم تزریق کند ابراز امیدواری کرد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایجی را رقم بزنند که دل هوادارانشان را شاد کنند.

او تصریح کرد: تیم فوتبال داماش گیلان هم اکنون با ۳۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور جام آزادگان قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.