آخرین جزئیات از رسیدگی به تخلفات شرکت ساینا شیمی قم

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات شرکت ساینا شیمی قم در دادگاه ویژه به ریاست قاضی قاسمی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان شرکت ساینا شیمی  در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی با حضور متهمان، وکلا و ریاست قاضی قاسمی برگزار شد.


بیشتر بخوانید؛ متهمان شرکت ساینا شیمی پای میز محاکمه در قم


در ابتدای جلسه سلیمانی وکیل علی اکبر رضوانی و اسفندیار کندری توضیحاتی را در دفاع از موکلین خود به محضر دادگاه ارائه داد.

در ادامه نامداری وکیل متهم مهدی آفرین از موکل خود در موارد اتهامی مشارکت در قاچاق باندی سازمان یافته سوخت و حامل‌های انرژی یارانه‌ای، مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور در توزیع مایحتاج عمومی به طور عمده و کلان از طریق قاچاق سوخت و مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق سوء استفاده عمده از فروش غیر مجاز مواد اولیه در بازار آزاد، دفاع نمود.

در ادامه جلسه متهم علی اکبر رضوانی، توضیحاتی را در خصوص نقش آقای مهدی آفرین از دیگر متهمان پرونده در شرکت ساینا شیمی بهشت ارائه نمود.

حسینی وکیل متهمان محمدی آزاد، تقوی، نیکوحرف ماهر، رضوانی، حق وردی، شیری، استکی و شرکت پویش شایان شیمی دفاعیات خود را از متهمان ایراد نمود.

پس از تنفس دادگاه، پیرنظر وکیل متهم محسن صفری از موکل خود دفاع نمود.

مشارکت در قاچاق باندی سازمان یافته سوخت و حامل‌های انرژی یارانه‌ای، مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور در امر توزیع مایحتاج عمومی به طور عمده و کلان از طریق قاچاق سوخت و مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق سوء استفاده عمده از فروش غیر مجاز مواد اولیه در بازار آزاد از اتهامات محسن صفری بود.

اسلامی وکیل متهم حمید رضوانی در ادامه جلسه با قرار گرفتن در جایگاه از موکل خود در موارد اتهامی تمرد از مامور نیروی انتظامی، مساعدت در خلاصی دادن متهم از محاکمه و محکومیت از طریق مخفی کردن و خارج کردن اسناد از شرکت به دفاع پرداخت.

جلسه با اظهارات متهم الهه شاهواروقی در خصوص اتهام خیانت در امانت ادامه یافت و پس از آن اسلامی وکیل وی نیز دفاعیات خود را از متهم به سمع و نظر دادگاه رساند.

دادگاه با اظهارات وکیل شرکت ساینا شیمی بهشت ادامه یافت و وی از اعضای هیئت مدیره در قبال موارد اتهامی دفاع نمود.

در پایان قاضی قاسمی رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام و ادامه رسیدگی را به جلسات بعدی موکول کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب فرامرزی
۱۲:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ابتدای جلسه اقای زینی وند وکیل اقایان سلیمانی و کندری صحبت کردند لطفا اصلاح شود.
آخرین اخبار