بهره‌برداری از ۲ کتابخانه جدید در ساوجبلاغ

مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی البرز گفت: ۲ باب کتابخانه شهرستان ساوجبلاغ در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

بهره‌برداری از ۲ کتابخانه جدید در ساوجبلاغبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: ۲ باب کتابخانه شهرستان ساوجبلاغ در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

هراتی افزود: شهرستان ساوجبلاغ از جمله شهرستان‌های خوب و فعال در حوزه کتابخوانی است که امیدواریم با مدیریت جدید بیش از پیش، شاهد رشد و توسعه ساوجبلاغ در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی باشیم.

او با بیان این‌که توجه به حوزه فرهنگی یکی از مقوله‌های مهم در توسعه پایدار شهری است، گفت: خوشبختانه حمایت همیشگی مقامات استانی از ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب شده تاکنون اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد و امروز در بسیاری از مناطق استان، شاهد بهره‌برداری و یا ایجاد فضای جدید کتابخوانی باشیم.

هراتی افزود: افتتاح دو کتابخانه و کلنگ‌زنی دو فضای جدید کتابخانه‌ای در شهرستان ساوجبلاغ از جمله پروژه‌های در دست اقدام  است که انتظار داریم با همکاری شایسته مسئولان این شهرستان با بهترین امکانات و منابع، در اختیار عموم مردم ساوجبلاغ قرار بگیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مناسب خیّران استان و هم‌افزایی مسئولان، نسبت به توزیع متناسب خدمات کتابخانه‌ای به ویژه در نقاط با تراکم جمعیتی بالا تاکید کرد و گفت: کمبود فضاهای کتابخانه‌ای در سطح استان یکی از مهمترین دغدغه‌های این اداره کل بوده و مستلزم حمایت بیشتر مسئولان و مشارکت فعال‌تر خیّران این عرصه است.

انتهای ‌پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.