ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان خبر داد.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از بسیج رسانه استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان گفت: امسال ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه امسال جشنواره ابوذر در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در بخش ویژه این جشنواره از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره موضوعات بخش اصلی جشنواره عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد (یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات بخش اصلی این جشنواره هستند.

جعفری بیان کرد: خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای قالب‌های بخش اصلی هستند که فعالین رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این قالب‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ تیرماه خواهد بود، افزود: اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۴۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس حاصل فرمایند.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: بسیج رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.