هشدار سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور به مالکان پارکینگ‌ها؛

ورود خودروی بدون پلاک به پارکینگ‌ها ممنوع است/ خودروسازان خودروهای بدون پلاک را از انبار‌ خارج نکنند

رایگانی گفت: طبق مصوبه جدید ورود و خروج هرگونه خودروی بدون پلاک به پارکینگ‌ها ممنوع است.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،به مالکان پارکینگ‌ها هشدار داد و گفت: صاحبان و مالکین پارکینگ‌ها حتماً به این موضوع توجه کنند که به هیچ عنوان نباید اجازه ورود خودرو بدون پلاک را به پارکینگ بدهند.

رایگانی افزود: دیروز با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی،رئیس سازمان حمایت و رئیس پلیس راهور یک مصوبه و توافقنامه با سه محور امضا شد که طبق آن پارکینگ‌ها ملزم به این شدند که از پذیرش هرگونه خودروی بدون پلاک به جد خودداری کنند.

او اضافه کرد: این موضوع اعمال نظارت خواهد شد و در گشت مشترک ما مورد لحاظ قرار میگیرد و به پارکینگ‌هایی که جای پارک دارند هشدار می‌دهیم که به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی در پارکینگ خودروی بدون پلاک پذیرش نکنند چرا که جوابگوی اصلی در این حوزه پارکینگ‌ها هستند و نباید اجازه پذیرش بدون پلاک را بدهند.

خروج خودرو بدون پلاک از انبار‌های خودروسازان ممنوع

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: خودروسازان به هیچ عنوان حق خروج خودرو بدون پلاک را از انبار‌های خودشان نخواهند داشت و در این زمینه بازرسی‌ها با محوریت سه دستگاه سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت و پلیس راهور بر اساس شناسایی‌های اطلاعات محور انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور ادامه داد: موضوع بعدی استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها خصوصاً همکاری که دوستان عزیزمان در قوه قضاییه خصوصاً دادستانی‌های محترم داشتند در این حوزه بیشتر خواهد شد تا از این طریق بتوانیم التهابات موجود در بازار خودرو و دلالی‌های کاذبی که در این حوزه وجود دارد و متاسفانه فشار اصلی برمصرف کننده و به مردم است کاسته شود.

رایگانی تاکید کرد: مجدد به صاحبان و مالکین پارکینگ‌ها هشدار می‌دهم که حتماً به این موضوع توجه کنند که باید از ورود خودروی بدون پلاک به پارکینگ جلو گیری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا اینقدر نمایش ! همین دیوار پر هست از آگهی فروش خودرو های بدون پلاک . جالب اینجاست عکس پارکینگ هاشان را هم میزارن