پرداخت یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

پرداخت یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال، یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال روستایی و عشایری در استان پرداخت شد.

او افزود: سهم استان در حوزه مشاغل خانگی ۲۲۵ میلیارد ریال است که پارسال ۱۳۵ میلیارد ریال آن جذب و منجر به ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر شد.


بیشتر بخوانید: صدور ۹۱ فقره مجوز مشاغل خانگی در شهرکرد


فاضلی اظهار داشت: امسال نیز باید ۱۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار جذب شود که تاکنون یک هزار و ۷۱۱ پرونده در قالب ۱۲۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده و از این میزان حدود ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

او، سهمیه استان در حوزه مشاغل روستایی و عشایری را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرونده معرفی شده به بانک تاکنون یک هزار و ۲۰۰ ریال تسهیلات به افراد متقاضی پرداخت گردید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات برای دو هزار و ۶۰۰ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شده است.

فاضلی با اشاره به شناسایی حدود ۶۳ هزار بیکار در استان، اظهار داشت: بیشترین تعداد این بیکاران فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار