مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس مطرح کرد؛

رسیدگی ویژه به پرونده خودروهای مکشوفه در راه آهن فارس

علی مبشری گفت: موضوع خودروهای مکشوفه در راه آهن فارس در حال بررسی است که در صورت محرز شدن تخلف ، خاطیان اعمال قانونی می شوند.

علی مبشری، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اینکه هیچ خودرویی بدون نصب پلاک نباید از درب کارخانه خارج شود و به سمت نمایندگی ها حمل شود، گفت: در ۲۸ اردیبهشت ماه  امسال بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای گاراژها، پارکینگ ها و مراکز نگهداری نمایندگی‎های خودرو که خودروی صفر نگهداری می‌کنند مهلت چهار روز تعیین شد تا نسبت به تخلیه و تحویل خودروها به صاحبان آن ها اقدام شود .

او، بیان کرد: در صورت وجود و رویت خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها ، خودرو به عنوان اخفا و امتناع به قصد گرانفروشی تلقی و تخلف محسوب شده  که در این راستا پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب این اداره کل ارجاع  داده می شود.

مبشری تصریح کرد: چون اطلاعی مبنی بر مدت زمان توقف این خودروها در پارکینگ راه آهن نداشتیم دستور توقیف خودروها صادر شد تا دست افراد سودجو و واسطه‌گران در این زمینه کوتاه شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه در حال حاضر دستور قضایی برای توقیف خودروهای بدون پلاک در راه آهن فارس صادر شده است، ادامه داد: نمایندگان اصلی شرکت سایپا و ایران خودرو توسط پلیس امنیت اقتصادی امروز احضار می‌شوند و تحقیقات و بررسی های لازم انجام می شود.

او، با تاکید بر اینکه تمام تلاش در راستای این است تا خودروهای عرضه شده به دست مصرف کنندگان واقعی آن برسد، افزود: در حال حاضر خودروها تا مشخص شدن نتیجه بررسی های قانونی توقیف هستند.

مبشری اضافه کرد: کارشناسان در حال بررسی و تحقیقات در خصوص این پرونده هستند که عملکرد پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی از طریق رسانه ها اعلام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه با متخلفان و اخلالگران در این حوزه برخورد قانونی و شدید می شود، اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه  مراتب را با شماره ۱۲۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اطلاع دهند.

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.