سرهنگ نثاری خبر داد؛

وعده تجارت و دوستی شگرد مرد کلاهبردار برای اخاذی از دختران جوان

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با وعده تجارت و دوستی از خانم‌های جوان ۲ میلیارد ریال اخاذی کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت مقرون به آزار از طریق اخاذی و تهدید زنان توسط فردی به نام " وحید " به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منعکس شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی برای کارآگاهان مشخص شد، وحید با ظاهر کاملاً آراسته و موجه با اجاره خودرو‌های لوکس خارجی و گران قیمت در سطح شهر تهران پرسه زنی کرده و با شناسایی طعمه‌های خود از بین خانم‌ها و برقراری ارتباط و معرفی خود به عنوان شخصی تاجر و سرمایه دار در زمینه‌های مختلف از جمله گوشت و گاوداری و ... با پیشنهاد مشارکت در امور تجاری و یا ازدواج اعتماد طعمه‌های خود را جلب می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین به دست آمد وحید پس از گذشت مدتی ضمن دعوت از طعمه‌های خود به رستوران و کافی شاپ رابطه صمیمی‌تر با آن‌ها برقرار می‌کرده و پس از اعتماد سازی و تبادل پیام‌های عاشقانه سوژه‌های خود را اغفال و زمانی که با مخالفت و قطع ارتباط قربانیان مواجه می‌شد آن‌ها را با تهدید، مجبور به ادامه دوستی و سپس از مال باختگان سرقت و اخاذی می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با تجمیع تحقیقات و اطلاعات به دست آمده و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت: حدود یک سال است برای به دست آوردن هزینه‌های زندگی اقدام به این کار می‌کرده و تا کنون ۸ فقره زورگیری و اخاذی از سوژه‌های خود داشته و تا کنون ۲ میلیارد ریال اخاذی کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با توجه به اعتراف صریح متهم کارآگاهان توانستند تا کنون ۴ تن از قربانیان را شناسایی کنند، گفت: با دستور قضایی تصویر بدون پوشش وی برای شناسایی سایر شاکیان منتشر و آن‌ها می‌توانند برای تشکیل پرونده و ادامه شکایتشان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران واقع در محله نارمک- میدان نبوت (هفت حوض) مراجعه کنند.

وعده تجارت و دوستی شگرد مرد کلاهبردار برای اخاذی از دختران جوان

وعده تجارت و دوستی شگرد مرد کلاهبردار برای اخاذی از دختران جوان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار