رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۵۵۷نفر از اراذل و اوباش در سطح تهران بزرگ

سردار رحیمی از دستگیری ۵۵۷نفر از اراذل و اوباش در سطح تهران بزرگ در چندین عملیات و تشکیل پرونده برای آن ها خبرداد.

دستگیری ۵۵۷نفر از اراذل و اوباش در سطح تهران بزرگبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی با حضور در طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در پلیس امنیت، نخستین مرحله از طرح اقتدار با رویکرد برخورد قاطعانه با اراذل و مزاحمین نوامیس و استفاده کنندگان غیرمجاز از سلاح و فروشندگان مشروبات الکی و افرادی که در پارک‌ها، قهوه خانه ها و  باشگاه‌ها مشکل ایجاد می‌کنند، اجرا شد.

او‌ در ادامه گفت: در این طرح که از هفته جاری آغاز شد، ۲۵۷پرونده تشکیل شد که به تفکیک عبارتند از: ۱۲۱ پرونده درگیری شرارت،قدرت‌نمایی، درگیری مسلحانه، باجگیری،۱۸ پرونده سلاح و مهمات، ۳۹ پرونده توزیع مشروبات الکی و مواد مخدر، ۷۹ پرونده مزاحم نوامیس که تمامی پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارجاع داده شده اند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در مجموع۳۵۰نقطه در تهران، در محلات مختلف مانند اتابک، افسریه، مشیریه، مسعودیه، ناز‌ی آباد، وحیدیه وفرحزاد مورد بررسی و متخلفان دستگیر شدند.

سردار رحیمی در پایان گفت: تابه این لحظه ۵۵۷نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۳۷نفر دارای سوابق کیفری هستند و ۳۰درصد
نیز در فضای مجازی اقدام به فعالیت‌های مجرمانه کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام
یکی از این اوباش می گفت
ما دوستان اوباش مان گم می کنیم پلیس ما جمع می کند همراه با سه وعده غذا چند ماهی دور هم جمع می شویم انتقال تجربه و ایجاد گروه های خفن دوباره آزاد می شویم
آخرین اخبار