رفع مشکلات و نارسایی‌های زیرساخت‌های مخابراتی در کوتاه‌ترین زمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار رفع مشکلات و نارسایی‌های زیرساخت‌های مخابراتی در کوتاه‌ترین زمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلات و نارسایی‌های زیرساخت‌های مخابراتی در استان، تشکیل کارگروه رفع این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان خواستار شد.

او افزود: با گذشت چند دهه از شکل‌گیری خدمات مخابرات به ویژه اپراتور همراه اول، هنوز در مرکز استان با نارسایی‌ها و محدودیت‌هایی مواجه هستیم که این موضوع جایز نیست و باید در رفع آن همکاری و هم‌افزایی بین دستگاهی شکل گیرد.


بیشتر بخوانید: وجود ۷۴۷ هزار مشترک فعال اینترنت


نصیری اضافه کرد: هنوز در شهرکرد نقاط کوری وجود دارد که آنتن‌دهی و دسترسی مردم به خدمات اینترنتی را با چالش مواجه کرده است، از همین رو می‌طلبد در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم این مشکلات در کارگروه مربوطه بررسی و سریع برطرف شود.

او با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید گفت: تکلیف همه ما گام برداشتن در راستای رونق تولید است، و باید تلاش کنیم واحد‌های راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگردند، همچنین مشکلات واحد‌های در آستانه ورشکستگی احصا شود.

نصیری افزود: تعدادی از واحد‌های تولیدی به علت بدهی از سوی بانک‌ها تملک شده‌اند، نباید اجازه دهیم این واحد‌ها بیشتر از این دچار خسارت شوند.

او ادامه داد: اعتبارات خوبی در حوزه بند الف تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی و صنعت به استان اختصاص داده شده است که باید از این ظرفیت در راستای کمک و حمایت از واحد‌های تولیدی به نحو مطلوبی بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار