استاندار مرکزی خبر داد؛

افتتاح تقاطع غیر هم سطح پل دو آب _ خنداب تا نیمه تیرماه

استاندار مرکزی از افتتاح تقاطع غیر هم سطح پل دو آب _ خنداب تا پانزدهم ماه آینده خبرداد.

 سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان خنداب و بازدید از چند پروژه عمرانی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: تا پانزدهم ماه آینده تقاطع غیر هم سطح پل دو آب _ خنداب به بهره برداری خواهد رسید.

آقازاده افزود: در سفر به شهرستان خنداب ابتدا از پروژه تقاطع غیر هم سطح محورپل دو آب _ خنداب و محور غرب رودخانه قره چای شهرستان خنداب بازدید کردیم.

او اضافه کرد: طول محور غرب رودخانه قره چای شهرستان خنداب حدود ۲۵ کیلومتر میباشد که در هفته دولت سال جاری به اتمام خواهد رسید.

در پایان سفر استاندارمرکزی به خنداب یک واحد منزل مسکونی آسیب دیده از سیل فروردین ۹۸ در روستای امامزاده دهچال از توابع بخش مرکزی شهرستانخنداب که از سوی بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده بود افتتاح و تحویل مالک آن شد.

در شهرستان خنداب هزارو ۲۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت و مقاوم سازی هستند که شهرستان خنداب جزو شهرستان‌های اول در استقبال مردم از مقاوم سازی و نوسازی بافت‌های فرسوده است.

بازدید از شهرک گلخانه‌ای ۱۲ هکتاری شهر خنداب، بازدید از بلوار شهید قاسم سلیمانی به طول ۲ کیلومتر، بازدید از استخر سرپوشیده شهدای دانش آموز شهر خنداب و دیدار با خانواده شهید علیرضا بهاری در روستای گازران و تجلیل از این خانواده شهید، از دیگر برنامه‌های سفر آقازاده استاندار مرکزی به شهرستان خنداب بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.