بازدید از اصناف و بانک‌های سطح شهر در خصوص مقابله با کرونا

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به همراه اعضای ستاد مقابله با کرونا از بانک‌ها و اصناف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان به همراه اعضای ستاد مقابله با کرونا به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی از بانک‌ها و اصناف سطح شهر مهاباد بازدید کردند.

شجاعی فرماندار ویژه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:در این بازدید به تمام بانک‌ها و صنف‌های مورد نیاز مردم که موارد بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطار داده شد.

او با اشاره به اینکه صنف‌های متخلف در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی با حضور دستگاه‌های مرتبط پلمب خواهند شد، افزود: برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که در عین توجه به مسائل بهداشتی و سلامت، موضوع معیشت و گذران زندگی مردم هم مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول در مهاباد با درخواست و دعوت ازمردم برای در خانه ماندن و همچنین صنوف برای رعایت مسائل بهداشتی، ادامه روند فعلی را به نفع گسترش بیماری کرونا خواند و اضافه کرد: توجه مردم به هشدار‌های بهداشتی و رعایت آن زمینه ساز حذف کرونا از شهرستان را به همراه دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.