وقوع ۶ فقره سرقت از اماکن نیمه کاره در ایلام

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری سارق اماکن نیمه کاره و کشف ۶ فقره سرقت در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر ایلام و تشابه در شیوه و شگرد سرقت‌ها ، اکیپی از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ایلام ، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد : ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی رد پای یکی از سارقان سابقه دار را پیدا کرده و با هماهنگی مرجع قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

مهری افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به ۶ فقره سرقت از اماکن نیمه کاره و فاقد نگهبان در شهر ایلام اعتراف کرده و مقادیری اموال سرقتی از جمله اتصالات لوله، دریل، آچار و غیره نیز از او کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام بیان کرد: متهم به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضائی تحویل و از آنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

او اظهار کرد: اغلب سرقت‌ها در ساعات اولیه بامداد و از اماکن نیمه کاره و فاقد نگهبان صورت گرفته که می‌طلبد پیمانکاران و شهروندانی که در حال ساخت و ساز هستند جهت پیشگیری از سرقت در محل کار خود نگهبان بکارگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.