توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و پروژه‌های محرومیت زدایی

توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و پروژه‌های محرومیت زدایی در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد گفت: در راستای تأمین مالی توسعه ناوگان حمل و نقل شهری مقرر شد در قالب اوراق مالی اسلامی به انضمام فایل طرح توجیه فنی و اقتصادی مطابق فرمت بانک مرکزی و تضمین شهرداری در زمینه بازپرداخت ۵۰ درصد اصل و سود سررسید، گامی در جهت توسعه ناوگان حمل و نقل شهر برداشته شود.

او با اشاره به همکاری قرار‌گاه سازندگی خاتم الانبیا با شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به اینکه بعد از ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب، استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد با نام استان و شهر محروم شناخته می‌شود، می‌طلبد در راستای محرومیت زدایی، پروژه‌هایی با حمایت سازمان برنامه و بودجه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: وضعیت پروژه برج دوقلو در شهرداری شهرکرد تعیین تکلیف می‌شود


عبدالغنی اضافه کرد: قطعاً اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در سال جهش تولید می‌تواند در راستای تحقق سیاست‌های شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری بسیار اثرگذار باشد.

او در راستای توجه به بافت‌های فرسوده و محلات کمتر برخوردار ادامه داد: محلات مهدیه، اشکفتک و چالش‌تر و همچنین سقاخانه باید از اعتبارات ملی بازآفرینی پایدار شهری برخوردار شوند و به منظور احیای بافت و توسعه فضای فرهنگی و اجتماعی اعتبارات لازم تخصیص یابد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.