هنرمند هرمزگانی اقتدار ایران در دریای کارائیب را به تصویر کشید

پوستر"سیلی به آمریکا" توسط علی شهیدی زاده تختی، هنرمند هرمزگانی به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت: پوستر"سیلی به آمریکا" اثری از علی شهیدی زاده تختی، هنرمند هرمزگانی، اعزام پنج نفتکش ایرانی برای انتقال بنزین به ونزوئلا را روایت می‌کند.

هنرمند هرمزگانی اقتدار ایران در دریای کارائیب را به تصویر کشید

انوشیروان پیش دار افزود: این هنرمند هرمزگانی با حرکتی هنرمندانه و انقلابی سیاست خصمانه آمریکا و تحریم‌های شکننده دولت ترامپ را به تصویر کشید و با اثری فاخر و ارزشی، فریاد مقاومت ایرانیان در امواج دریای کارائیب را به گوش جهانیان رساند.

پیش دار گفت: موفقیت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون فرهنگ دوران دفاع مقدس است که با وجود شرارت دشمنان از آن سربلند و موفق بیرون آمدیم.

او افزود: با پهلو گرفتن نفتکش‌های ایران در سواحل ونزوئلا، به دنیا ثابت کردیم که جمهوری اسلامی ایران در مقابل هیچ ابرقدرتی سر تسلیم فرود نخواهد آورد و هیچ تحریمی نخواهد توانست مردم ایران را از رهبری و نظام جدا کند.

رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت: نفتکش‌های ایرانی پیام آوران قدرت و مقاومت مردم ایران در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه هستند و اقدام ایران در اعزام نفتکش به ونزوئلا نشان داد که تحریم‌های ترامپ در حال فروپاشی هستند.

پنج نفتکش فاکسون، فورچون، پتونیا، فارست و کلاول که از بندرعباس برای انتقال بنزین به آب‌های ونزوئلا اعزام شده بودند با وجود تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا، با اقتدار کامل در سواحل ونزوئلا پهلو گرفتند و محموله‌های نفتی خود را تخلیه کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.