فلاحی در تذکر شفاهی؛

مجلس یازدهم باید قوانین زائد را حذف کند

نماینده مردم ایلام گفت: مجلس یازدهم باید قوانین زائد را حذف کند در حالیکه برخی نمایندگان فقط به دنبال فراکسیون سازی هستند.

مجلس یازدهم باید قوانین زائد را حذف کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام طی تذکری شفاهی اظهار کرد: طبق بند ۹ قانون اساسی دولت باید تمام ظرفیت و امکانات خود را برای رفع تبعیض به کار گیرد، اما در صورت عدم اجرای این قوانین باید متوجه خطراتی از جمله از بین رفتن امنیت ناشی از نیاز و ترس از آن باشند.

او افزود: فرهنگیان ما نگران رتبه بندی و بازنشستگانمان بیم‌ناک از آینده همسان سازی حقوق‌هایشان هستند.

نماینده مردم ایلام ادامه داد: در حال حاضر مواجه با افرادی هستیم که به دلیل نداشتن سهام عدالت بسیار تحت فشار هستند و باید این امر مورد رسیدگی قرار گیرد.

فلاحی بیان کرد: تذکرات ما نباید فقط خطاب به دولت باشد، بلکه ما نمایندگان باید خودمان را که وظیفه نظارت داریم مخاطب قرار دهیم.

نماینده مردم ایلام ادامه داد: برخی دوستان فقط در حال فراکسیون سازی هستند، در حالیکه قرار است در این مجلس قوانین زائد حذف شوند.

فلاحی تصریح کرد: متأسفانه نظارتی که باید از مجلس شروع شود، شروع نشده و نباید مجلس یازدهم به راه مجلس دهم برود، لذا امیدوارم در این دوره با تورم کار‌های بیهوده و قوانین مضاعف مواجه نباشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار