فرمانده نیروی دریایی ارتش:

برای برقراری امنیت از هیچ تهدیدی هراس نداریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای برقراری امنیت کشور در صف ایثار، جانفشانی و شهادت ایستاده‌ایم و در این راه از هیچ تهدیدی هراس نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان بوشهر به همراه جمعی از فرماندهان و اعضای شورای شهر با خانواده‌های شهیدان، موسوی‌نژاد، دهقانی، رازی، سپهری اهرمی و پویان فر شهدای بوشهر حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

او ضمن دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای رمضان، گفت: چند روز گذشته در محضر فرمانده معظم کل قوا بودم و ایشان فرمودند پیام تبریک و تسلیت بنده راه به خانواده‌های شهدای والامقام برسانید و امروز بنده حامل پیام مقام معظم رهبری به شما هستم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه شهدا طلایه‌دار عزت و اقتدار در تمام عرصه‌ها هستند، افزود: این عزیزان با حرکت در مسیر نورانی قرآن، شهادتی که در کتاب آسمانی به آن بار‌ها تاکید شده، رسیدند و محشور شدند و به نوعی طلایه داران مخلص و فدائیان رهبر انقلاب اسلامی در مسیر حرکت با عظمت انقلاب اسلامی که تمدن سازی را در گام دوم انقلاب به دنبال دارد، هستند.

خانزادی ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا بار‌ها به مجموعه نیرو‌های مسلح بر موضوع دانش و علم افزایی، ایمان و شجاعت و حرکت در مسیری که امنیت را برای جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران به ارمغان بیاورد تاکید کرده‌اند و حرکت در این مسیر ارزشمند بی شک نیازمند وجود انسان‌های مخلص و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی است تا در مسیر انقلاب و برقراری امنیت در مرز‌ها و آب‌های دور دست جان خود را تقدیم این انقلاب کنند و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند.

او عنوان کرد: ما در مجموعه نیروی دریایی که این لباس را به تن کرده‌ایم در واقع در مسیری ایستاده‌ایم که آغاز و انتهای آن شهادت است. ما به‌عنوان سربازان ایران اسلامی در صف ثروت، شهرت و قدرت نایستاده‌ایم بلکه برای برقراری امنیت و دور نگهداشتن استکبار جهانی از حدود و ثغور ایران اسلامی به ویژه در عرصه دریا در صف ایثار، جانفشانی و شهادت ایستاده‌ایم و در این راه از هیچ تهدیدی هراس نداریم و با اقتدار در برابر تمام دسیسه‌های دشمن ایستاده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به خانواده‌های معظم شهدا گفت: توفیق شهادت در عرصه دریا به عنوان یکی از سربازان ولایت در مسیر ایجاد امنیت، توفیق بزرگی است و خداوند در قرآن کریم هم به کسانی که جان خودشان را در راه تحقق آرمان‌های حکومت اسلامی تقدیم می‌کنند و هم به خانواده‌های آنان که در قبال مصیبتی و آزمایشی که در درگاه الهی از آن‌ها به عمل می‌آید، سلام و درود فراوان می‌فرستد و می‌فرمایند: این‌ها هدایت شدگان هستند، شهدا و خانواده شهدا کسانی هستند که این توفیق را پیدا کردند که در راه مستقیم مورد هدایت قرار گرفته اند.

خانزادی بیان کرد: همه‌ ما باید به خود ببالیم که به برکت انقلاب اسلامی، فرزندانی با غیرت در دامان این مملکت تربیت شده‌اند که حماسه آفرین و افتخار آفرین و با کرامت و متکی به آموزه‌های دینی و انقلابی هستند و این را ما به وضوح در شخصیت وجودی این شهدا دیدیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.