سرهنگ حیدری خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو در محدوده میدان شهدا

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو و مالخر اموال مسروقه در محدوده شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا بیان داشت‌: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری شهدا، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت‌های انتظامی هدفمند، عنوان کرد: ساعت ۴ صبح روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۱۰ شهدا هنگام گشت زنی در محدوده خیابان جعفرپناه، ۲ مرد جوان را که یکی از آن‌ها کیسه پلاستیکی نیز همراه داشت، در حال باز کردن درب مغازه برنج فروشی مشاهده و برای بررسی موضوع به این افراد نزدیک شدند.

رئیس کلانتری شهدا توضیح داد: دو مرد جوان به محض مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشتند که با عکس العمل سریع و هوشیاری ماموران هر دو دستگیر و به درب مغازه انتقال داده می‌شوند.

وی عنوان کرد: با انتقال هر دو متهم به جلوی مغازه برنج فروشی مشخص شد که مغازه خالی بوده و تعدادی لوازم داخل خودرو مستعمل در آن مکان دپو و جمع آوری شده است؛ در بررسی دقیق‌تر مشخص شد که این اموال سرقتی بوده و این افراد تمامی شیشه‌های مغازه را برای گمراه کردن شهروندان و پلیس با تبلیغ برنج فروشی پوشانده اند.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه از مغازه برنج فروشی ۱۲ عدد باند و ۸ عدد ضبط و تعداد زیادی لاستیک و باطری خودرو کشف شد، گفت: در کیسه پلاستیک همراه متهمان نیز یک عدد ضبط مسروقه به همراه آلات و ادوات ارتکاب به سرقت لوازم خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان ۳۵ و ۳۴ ساله که چاره‌ای جز بازگویی واقعیت نداشتند پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودروی شهروندان در محدوده شرق تهران به ویژه در محله شهدا و شکوفه اعتراف کردند و با بررسی‌های سوابق متهمان مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار هستند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی با هماهنگی‌های قضایی مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار