سرهنگ نثاری خبر داد؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در مجیدیه

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو در محدوده شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: اوایل فروردین ماه سال جاری شخصی با مراجعه به کلانتری ۱۹۰ مجیدیه پلیس را در جریان سرقت لوازم و قطعات با ارزش خودروی خود به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال قرار می‌دهد و پرونده پس از ثبت اولیه به دستور دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

وی توضیح داد: مال باخته برای ثبت اظهارات مجدد به پایگاه چهارم دعوت و بیان داشت، ساعت ۲ بعد از ظهر دوم فروردین ماه خودروی پژو پارس خود را در آدرس مجیدیه شمالی پارک کردم و پس از ساعتی در زمان مراجعه به سمت خودرو مشاهده کردم تعداد ۳ سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پراید در حال سرقت هستند که با داد و فریاد من ترسیده و با رها کردن موتورسیکلت در صحنه سرقت با خودروی پراید از محل متواری شدند و لوازم و قطعات خودروام از قبیل دینام - ضبط – باند و ... با خود بردند.

سرهنگ نثاری در ادامه گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات مالک موتورسیکلت به نام کاظم را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم در پنجم اردیبهشت ماه دستگیر و در همان بدو دستگیری به جرم سرقت با همدستی ۲ تن از دوستانش به نام‌های بهمن و امیر اعتراف می‌کند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با دستگیری اولین متهم کارآگاهان با تکمیل سرنخ‌های موجود بهمن و امیر که در جنوب تهران مخفی شده بودند را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر می‌کنند. با انتقال متهمان به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از خودروی شاکی اعلام داشتند، پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو را در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال فروخته ایم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال و قطعات خودرو‌های مختلف کشف شد. با توجه به شواهد و قرائن نشان می‌دهد سرقت‌های دیگری توسط این باند به وقوع پیوسته باشد که هر ۳ متهم به دستور مقام قضایی برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار تیم مبارزه با سرقت‌های داخل خودروی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار