فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با ایجاد بستر‌های مناسب برای ورزش همگانی در اردبیل آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش یکی از عامل‌های مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است که می‌تواند در راستای سلامت جامعه در بخش‌های مختلف روحی و روانی و جسمی به افراد جامعه به خصوص افراد آسیب پذیر کمک کند.

او با اشاره به ایجاد فضا‌های ورزشی در مناطق مختلف به خصوص در فضا‌های سبز افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی و در راستای ایجاد فضای شاد و مفرح و ایجاد بستر‌های مناسب برای ورزش همگانی در نقاط مختلف شهر به خصوص بوستان‌ها و پارک‌ها به ویزه در مناطق آسیب پذیرمی توانیم از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری بکنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال لیگ جهانی در استان اردبیل افزود: مسابقات والیبال توانست ظرفیت‌ها و توانمندی ورزشی استان را به کشور نشان دهد و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی استان باعث شد که این مسابقات در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

سردار حسینی اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل هم با ایجاد ظرفیت‌های مناسب در حین برگزاری مسابقات نقش بسزایی را ایفا کردند و توانستند با رعایت مباحث فرهنگی و اجتماعی در بین تماشاگران موازین و مقررات فرهنگی را در سالن ایجاد کنند.

سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار با تقدر از اقدامات نیروی انتظامی در برقرای نظم و امنیت جامعه به خصوص در ورزش گفت: نیروی انتظامی تاثیر شگرفی در تامین امنیت اجتماعی به ویژه در برگزاری مسابقات ورزشی دارد و قدردان نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط و امنیت مسابقات ورزشی قدردانی هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.