پرداخت تسهیلات به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، گفت: با هدف حمایت از کسب و کار‌های آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، تسهیلات ۶ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

او افزود: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

مختاری با بیان اینکه تا کنون ۱۰ هزار و ۹۲۵ راننده واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد پرونده ۷۱۴۴ نفر برای بررسی و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

‌مختاری افزود: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه در گام اول مقرر شده است به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، تسهیلات پرداخت شود، تصریح کرد: در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تائید وزارت کشور نیز مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

او زمان پرداخت تسهیلات را از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس ۳ ماهه بیان کرد.

مختاری یادآور شد: متقاضیان بابت کد کارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و بجای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۲۲:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید منظواز کد شعبه ی بیمه همون شماره های بیمه ۸ رقمی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۲۲:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید منظواز ک شعبه ی بیمه همون شماره های بیمه ۸ رقمی هست؟