وجود بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی در کرمانشاه

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت : بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی را برعهده دارند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید ارم آبادی رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی را برعهده دارند، گفت : این حامیان در سال ۹۸ بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کرده اند.

او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۸۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این منطقه هستند، گفت : بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

ارم آبادی با بیان اینکه در سال ۹۸ این حامیان خیر بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کردند، افزود : از این میزان یک میلیارد و ۵۶۴ نقدی و باقی به صورت کالا به ایتام و فرزندان محسنین اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه ادامه داد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب شخصی فرزندان محسنین و ایتام واریز می‌شود.

وحید ارم آبادی گفت: مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir از راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.