مدیرکل راه وشهرسازی لرستان :

چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت بهره برداری می شود

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: در صورت تامین اعتبار مناسب، چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: در صورت تامین اعتبار مناسب، چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضا خالقی درباره آخرین وضعیت محور خرم‌آباد-کوهدشت امروز ۲۱ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محور به طول ۸۶ کیلومتر از سال‌های قبل با هدف چهارخطه کردن آغاز شده است.

او گفت: تاکنون ۶۵ کیلومتر از این محور چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان بیان کرد: ۲۱ کیلومتر باقی مانده نیز در دست کار بوده که شامل سه قطعه است.

خالقی گفت: قطعه اول از منطقه خضر تا فرودگاه خرم‌آباد به طول ۸ کیلومتر، قطعه دوم به‌صورت واریانس و محور جدید به طول ۵ کیلومتر بوده که قرارداد آن با پیمانکار جدید بسته شده است.

او افزود: این قطعه در زمان پیمانکار قبلی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در مدت یک ماه گذشته که پیمانکار جدید کار را شروع کرده ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فعال است.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان افزود: قطعه سوم این چهارخطه به‌طول ۸.۶ کیلومتر آماده آسفالت است که با پیگیری و تامین اعتبار لازم قیر آن نیز مهیا خواهد شد.

خالقی بیان کرد: پیمانکار جدید نیز دارای کارخانه آسفالت است و این قطعه را به‌سرعت آسفالت خواهد کرد.

او گفت: قطعه سوم با تامین قیر موردنیاز و اعتبار لازم تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان با تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار لرستان و وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده تا اعتبار این پروژه تامین شود.

خالقی با بیان اینکه با افتتاح قطعه سوم تا هفته دولت امسال، کل مسیری که زیر بار ترافیک بصورت چهار خطه می‌رود ۷۶ کیلومتر با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد بود، یادآور شد: امیدواریم با تامین اعتبار مناسب مسیر چهارخطه ۸۶ کیلومتری خرم‌آباد-کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
بهزاد باقری
۱۱:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
وعده تا کی؟